Insikter och bästa praxis
Insikter och bästa praxis
Vi känner till drivkrafterna för företagens överträffande och delar gärna med oss av insikter och bästa praxis. Vi är övertygade och hård i huvudet över att det finns ett bättre sätt att göra saker på . Vi delar också vår syn på forskning och hur detta påverkar hur du bör reagera eller reagera, i din individuella roll eller som företag.
WEBINARIER
ARTIKLAR
KUNDCASE
NYHETER
KURSER
ARKIV
WEBINARIER
Kommande webinar
Det finns inga webinar
Det finns inga webinar
On demand webinar
ARTIKLAR
Performance
Navigera B2B-landskapet med varumärkesinriktad reklam och kreativ excellens
I den snabbfotade marknadsföringsvärlden är det viktigt att ligga steget före. Nyligen hade vi möjlighet att delta i ett LinkedIn-event om B2B-trender, där insikter från B2B Institute belyste några viktiga bästa metoder. I den här artikeln fördjupar vi oss i dessa insikter och utforskar de bästa sätten att navigera i B2B-landskapet.
KUNDCASE
NYHETER
Affärsuppdatering
7 juni, 2023
Vi presenterar det nya namnet Remotion
Recoordinate, DigiView och Remotion är stolta över att presentera det nya varumärket Remotion, ett dynamiskt konsultföretag som utnyttjar den transformativa kraften hos data och lägger ett orubbligt fokus på datadriven kundcentrerad.
KURSER
Håll ögonen öppna för kommande kurser
ARKIV
ARKIV POST
DigiView sommarläsning: En samling av vårens nyheter, trender och insikter
Sommaren närmar sig med stormsteg och medielandskapet börjar sakta men säkert förbereda sig inför sommarledighet. Kanske planerar du att slöläsa igenom den gångna vårens senaste nyheter och fräscha upp minnet inför hösten? Låt oss göra det enkelt för dig – I detta blogginlägg summerar vi vårens mest populära artiklar, trender, nyheter samt insikter och kunskapswebinar från medarbetarna på DigiView. Trevlig läsning – och sommar!
ARKIV POST
CDP – Customer Data Platforms revolutionerar marknadsföringen
Allt som vi köper och alla tjänster vi använder är bara ett klick ifrån oss, vilket skapar en hyperkonkurrens. Kundresor inkluderar interaktioner i såväl digitala som fysiska beröringspunkter – vilket skapar ett komplext mönster, unikt för varje kund. Ändå förväntar sig kunderna en sammanhängande upplevelse som är relevant och liknar servicenivån och den personliga känslan som ges av mänsklig interaktion i ett lokalt kafé eller butik. Detta innebär att:
ARKIV POST
E-handeln exploderade under 2020: Insikter om användarbeteendet du måste känna till
E-handeln tog fart under föregående år och med anledning av den rådande pandemin ökade tillväxten i fler produktkategorier. I detta blogginlägg kommer ni få den senaste statistiken och värdefulla insikter för 2021, som du behöver ha i åtanke för din marknadsföringsstrategi.
ARKIV POST
Varför du bör inkludera Twitter och Pinterest i din marknadsföringsstrategi för sociala medier
Under lång tid har affärsmöjligheter varit bekanta i våra mest populära sociala plattformar; Facebook, Instagram och Snapchat. Men nyligen har ytterligare möjligheter öppnats genom annonsering på Pinterest och Twitter. I det här blogginlägget kommer vi att dyka ner i varför du ska marknadsföra dessa sociala plattformar också.