Dagens digitala marknadsförare arbetar vanligtvis med många marknadsföringsplattformar och kanaler. Även om detta hjälper till att nå rätt målgrupper har det gjort det svårt att förstå hur marknadsföringen faktiskt presterar då alla olika kanaler samlar dess egna data i olika format.
Samtidigt som mängden data på olika plattformar kan kännas överväldigande, kan den faktiskt hjälpa dig att skala upp dina marknadsföringsinsatser.
Tillsammans med vår partner Funnel visar vi dig hur du kan nyttja all din data till din fördel. Vi djupdyker också i hur du kan visualisera din data för att lättare kunna utvärdera dina digitala kampanjer på kampanj-, målgrupps- och innehållsnivå.
Det handlar bland annat om hur du kopplar dina kampanjer till konkreta affärsfördelar och vilken typ av data som bör prioriteras för både beslutsfattare och företagets högsta ledning.
Webinariet är kostnadsfritt och sändningen pågår i cirka 30-45 minuter med utrymme för Q&A.
Varmt välkommen!
Dagens digitala marknadsförare arbetar vanligtvis med många marknadsföringsplattformar och kanaler. Även om detta hjälper till att nå rätt målgrupper har det gjort det svårt att förstå hur marknadsföringen faktiskt presterar då alla olika kanaler samlar dess egna data i olika format.
Samtidigt som mängden data på olika plattformar kan kännas överväldigande, kan den faktiskt hjälpa dig att skala upp dina marknadsföringsinsatser.
Tillsammans med vår partner Funnel visar vi dig hur du kan nyttja all din data till din fördel. Vi djupdyker också i hur du kan visualisera din data för att lättare kunna utvärdera dina digitala kampanjer på kampanj-, målgrupps- och innehållsnivå.
Det handlar bland annat om hur du kopplar dina kampanjer till konkreta affärsfördelar och vilken typ av data som bör prioriteras för både beslutsfattare och företagets högsta ledning.
Webinariet är kostnadsfritt och sändningen pågår i cirka 30-45 minuter med utrymme för Q&A.
Varmt välkommen!