Datadriven visualisering av marknadsföringsdata: Från kaos till kontroll

Datadriven visualisering av marknadsföringsdata: Från kaos till kontroll

Tillsammans med vår partner Funnel visar vi dig hur du kan nyttja all din data till din fördel. Vi kommer också att djupdyka i hur du kan visualisera data för att enklare utvärdera dina digitala kampanjer.

Datadriven visualisering av marknadsföringsdata: Från kaos till kontroll

Tillsammans med vår partner Funnel visar vi dig hur du kan nyttja all din data till din fördel. Vi kommer också att djupdyka i hur du kan visualisera data för att enklare utvärdera dina digitala kampanjer.

Längd

Språk

Huvudtalare

Moderator

Agenda

  • Användning: Nyttja din data på ett effektivt sätt
  • Visualisering av prestation: Förvandla siffror till berättelser
  • Kampanjpåverkan: Koppla dina marknadsföringsinsatser till konkreta affärsfördelar

Om webinaret

Dagens digitala marknadsförare arbetar vanligtvis med många marknadsföringsplattformar och kanaler. Även om detta hjälper till att nå rätt målgrupper har det gjort det svårt att förstå hur marknadsföringen faktiskt presterar då alla olika kanaler samlar dess egna data i olika format.

Samtidigt som mängden data på olika plattformar kan kännas överväldigande, kan den faktiskt hjälpa dig att skala upp dina marknadsföringsinsatser.

Tillsammans med vår partner Funnel visar vi dig hur du kan nyttja all din data till din fördel. Vi djupdyker också i hur du kan visualisera din data för att lättare kunna utvärdera dina digitala kampanjer på kampanj-, målgrupps- och innehållsnivå.

Det handlar bland annat om hur du kopplar dina kampanjer till konkreta affärsfördelar och vilken typ av data som bör prioriteras för både beslutsfattare och företagets högsta ledning.
Webinariet är kostnadsfritt och sändningen pågår i cirka 30-45 minuter med utrymme för Q&A.

Varmt välkommen!

Om webinaret

Dagens digitala marknadsförare arbetar vanligtvis med många marknadsföringsplattformar och kanaler. Även om detta hjälper till att nå rätt målgrupper har det gjort det svårt att förstå hur marknadsföringen faktiskt presterar då alla olika kanaler samlar dess egna data i olika format.

Samtidigt som mängden data på olika plattformar kan kännas överväldigande, kan den faktiskt hjälpa dig att skala upp dina marknadsföringsinsatser.

Tillsammans med vår partner Funnel visar vi dig hur du kan nyttja all din data till din fördel. Vi djupdyker också i hur du kan visualisera din data för att lättare kunna utvärdera dina digitala kampanjer på kampanj-, målgrupps- och innehållsnivå.

Det handlar bland annat om hur du kopplar dina kampanjer till konkreta affärsfördelar och vilken typ av data som bör prioriteras för både beslutsfattare och företagets högsta ledning.
Webinariet är kostnadsfritt och sändningen pågår i cirka 30-45 minuter med utrymme för Q&A.

Varmt välkommen!

Agenda

  • Användning: Nyttja din data på ett effektivt sätt
  • Visualisering av prestation: Förvandla siffror till berättelser
  • Kampanjpåverkan: Koppla dina marknadsföringsinsatser till konkreta affärsfördelar

Utforska våra andra webinar

Trendspaning 2024

Performance

Hur man lyckas med Digital Lead Management

Performance

Content för högpresterande kampanjer i sociala medier

Performance

Nyttja förstapartsdata till fullo i paid media

Performance

Kontakt

Kontakt

Sofia Vinsa

Agency Lead