Nyttja förstapartsdata till fullo i paid media

Nyttja förstapartsdata till fullo i paid media

I vårt kommande webinar fördjupar vi oss i den transformerande kraften hos förstapartsdata inom betalda kanaler, och lyfter fram dess roll som en avgörande resurs i en framtid utan cookies.

Nyttja förstapartsdata till fullo i paid media

I vårt kommande webinar fördjupar vi oss i den transformerande kraften hos förstapartsdata inom betalda kanaler, och lyfter fram dess roll som en avgörande resurs i en framtid utan cookies.

Längd

Språk

Huvudtalare

Moderator

Agenda

  • Träffsäker segmentering (förstaparts vs tredjeparts)
  • Personaliserad kunddialog
  • Insikter för bättre beslut
  • Best practice och exempel på use case för paid media
  • Key takeaways / Q&A

Om webinaret

Att tredjepartscookies kommer att fasas ut helt till 2025 är ett faktum – och vi står inför en helt ny era inom digital marknadsföring. I takt med att det digitala landskapet förändras, behöver också din digitala strategi göra så.

Under detta webinar utforskar vi potentialen av förstapartsdata i betalda kanaler och hur denna data kan bli en strategisk tillgång för segmentering, personalisering och beslut i en värld fri från kakor.

Vi diskuterar bland annat hur förstapartsdata kan skapa djupare kundengagemang genom skräddarsydda kampanjer, ge dig bättre målgruppsinsikter som förenklar det strategiska beslutsfattandet och hur du hands-on kan implementera förstapartsdata i dina digitala medieinvesteringar.

Vi diskuterar även hur en CDP kan möjliggöra skalbarhet ur ett omni-kanalsperspektiv och GDPR:s inverkan på den framtida spårningen.

Webinaret är kostnadsfritt och sändningen pågår i ca 45 minuter med utrymme för Q&A. Vi bjuder varmt in dig till att delta och få värdefulla insikter om att maximera dina digitala marknadsföringsstrategier i en värld efter cookies.

Om webinaret

Att tredjepartscookies kommer att fasas ut helt till 2025 är ett faktum – och vi står inför en helt ny era inom digital marknadsföring. I takt med att det digitala landskapet förändras, behöver också din digitala strategi göra så.

Under detta webinar utforskar vi potentialen av förstapartsdata i betalda kanaler och hur denna data kan bli en strategisk tillgång för segmentering, personalisering och beslut i en värld fri från kakor.

Vi diskuterar bland annat hur förstapartsdata kan skapa djupare kundengagemang genom skräddarsydda kampanjer, ge dig bättre målgruppsinsikter som förenklar det strategiska beslutsfattandet och hur du hands-on kan implementera förstapartsdata i dina digitala medieinvesteringar.

Vi diskuterar även hur en CDP kan möjliggöra skalbarhet ur ett omni-kanalsperspektiv och GDPR:s inverkan på den framtida spårningen.

Webinaret är kostnadsfritt och sändningen pågår i ca 45 minuter med utrymme för Q&A. Vi bjuder varmt in dig till att delta och få värdefulla insikter om att maximera dina digitala marknadsföringsstrategier i en värld efter cookies.

Agenda

  • Träffsäker segmentering (förstaparts vs tredjeparts)
  • Personaliserad kunddialog
  • Insikter för bättre beslut
  • Best practice och exempel på use case för paid media
  • Key takeaways / Q&A

Utforska våra andra webinar

Trendspaning 2024

Performance

Hur man lyckas med Digital Lead Management

Performance

Content för högpresterande kampanjer i sociala medier

Performance

Datadriven visualisering av marknadsföringsdata: Från kaos till kontroll

Performance

Kontakt

Kontakt

Felicia Holte

Strategic Advisor