Att tredjepartscookies kommer att fasas ut helt till 2025 är ett faktum – och vi står inför en helt ny era inom digital marknadsföring. I takt med att det digitala landskapet förändras, behöver också din digitala strategi göra så.
Under detta webinar utforskar vi potentialen av förstapartsdata i betalda kanaler och hur denna data kan bli en strategisk tillgång för segmentering, personalisering och beslut i en värld fri från kakor.
Vi diskuterar bland annat hur förstapartsdata kan skapa djupare kundengagemang genom skräddarsydda kampanjer, ge dig bättre målgruppsinsikter som förenklar det strategiska beslutsfattandet och hur du hands-on kan implementera förstapartsdata i dina digitala medieinvesteringar.
Vi diskuterar även hur en CDP kan möjliggöra skalbarhet ur ett omni-kanalsperspektiv och GDPR:s inverkan på den framtida spårningen.
Webinaret är kostnadsfritt och sändningen pågår i ca 45 minuter med utrymme för Q&A. Vi bjuder varmt in dig till att delta och få värdefulla insikter om att maximera dina digitala marknadsföringsstrategier i en värld efter cookies.
Att tredjepartscookies kommer att fasas ut helt till 2025 är ett faktum – och vi står inför en helt ny era inom digital marknadsföring. I takt med att det digitala landskapet förändras, behöver också din digitala strategi göra så.
Under detta webinar utforskar vi potentialen av förstapartsdata i betalda kanaler och hur denna data kan bli en strategisk tillgång för segmentering, personalisering och beslut i en värld fri från kakor.
Vi diskuterar bland annat hur förstapartsdata kan skapa djupare kundengagemang genom skräddarsydda kampanjer, ge dig bättre målgruppsinsikter som förenklar det strategiska beslutsfattandet och hur du hands-on kan implementera förstapartsdata i dina digitala medieinvesteringar.
Vi diskuterar även hur en CDP kan möjliggöra skalbarhet ur ett omni-kanalsperspektiv och GDPR:s inverkan på den framtida spårningen.
Webinaret är kostnadsfritt och sändningen pågår i ca 45 minuter med utrymme för Q&A. Vi bjuder varmt in dig till att delta och få värdefulla insikter om att maximera dina digitala marknadsföringsstrategier i en värld efter cookies.