80 % av konsumenterna börjar sin köpresa med en onlinesökning för att identifiera potentiella partners, och spenderar bara 5 % av sin resa i samtal med säljare. I en digital tidsålder där exceptionella kundupplevelser online driver generering av potentiella kunder, utmanas företag med att anpassa sitt webbinnehåll till varje enskild köpcykel.
Detta webbseminarium tar itu med de väsentliga utmaningarna och möjligheterna inom digital lead management, och betonar genereringen av högkvalitativ webbplatstrafik och den sömlösa integrationen av kundresor med optimal teknik och innehåll.
Gå med i vårt 45-minuterspass med Sofia och Rebecca från Remotion. Vi ser fram emot att se dig live!
80 % av konsumenterna börjar sin köpresa med en onlinesökning för att identifiera potentiella partners, och spenderar bara 5 % av sin resa i samtal med säljare. I en digital tidsålder där exceptionella kundupplevelser online driver generering av potentiella kunder, utmanas företag med att anpassa sitt webbinnehåll till varje enskild köpcykel.
Detta webbseminarium tar itu med de väsentliga utmaningarna och möjligheterna inom digital lead management, och betonar genereringen av högkvalitativ webbplatstrafik och den sömlösa integrationen av kundresor med optimal teknik och innehåll.
Gå med i vårt 45-minuterspass med Sofia och Rebecca från Remotion. Vi ser fram emot att se dig live!