Trendspaning 2024

Trendspaning 2024

Tycker du att det är utmanande att hänga med i vårt snabbt föränderliga medielandskap? Vill din marknadsorganisation ligga steget före och agera på de senaste trenderna?

Trendspaning 2024

Tycker du att det är utmanande att hänga med i vårt snabbt föränderliga medielandskap? Vill din marknadsorganisation ligga steget före och agera på de senaste trenderna?

Längd

Språk

Huvudtalare

Moderator

Agenda

  • Anslut dig till det som händer
  • Betald social och SEM – Nyckeltrender
  • OLV/Display/Programmatic – Nyckeltrender
  • OOH/DOOH/Audio – Nyckeltrender
  • Sammanfattning QA

Om webinaret

Våra specialister tar avstamp i vår årliga kundrapport ”Media Trend Report 2024” och kommer under ett interaktivt panel-format att dela med sig av värdefulla insikter inför årets marknadsföringsinsatser såväl online som offline. Vi utforskar bland annat hur tekniska framsteg och policyförändringar, såsom uppsvinget av AI och skärpta dataskydd inom EU, påverkar marknadsorganisationens förutsättningar. Vi diskuterar också viktiga förändringar i konsumentbeteendet och teknikerna vi använder oss av inom områdena SEO, SEM, Paid Social, OLV, OOH och Programmatiskt.
Haka på för att ta del av det absolut senaste inom marknadsföring och upptäcka hur du kan dra nytta av avancerade verktyg för att effektivisera din marknadsföringsbudget, optimera din målgruppssegmentering samt tillämpa en mer datadriven personalisering.

Om webinaret

Våra specialister tar avstamp i vår årliga kundrapport ”Media Trend Report 2024” och kommer under ett interaktivt panel-format att dela med sig av värdefulla insikter inför årets marknadsföringsinsatser såväl online som offline. Vi utforskar bland annat hur tekniska framsteg och policyförändringar, såsom uppsvinget av AI och skärpta dataskydd inom EU, påverkar marknadsorganisationens förutsättningar. Vi diskuterar också viktiga förändringar i konsumentbeteendet och teknikerna vi använder oss av inom områdena SEO, SEM, Paid Social, OLV, OOH och Programmatiskt.
Haka på för att ta del av det absolut senaste inom marknadsföring och upptäcka hur du kan dra nytta av avancerade verktyg för att effektivisera din marknadsföringsbudget, optimera din målgruppssegmentering samt tillämpa en mer datadriven personalisering.

Agenda

  • Anslut dig till det som händer
  • Betald social och SEM – Nyckeltrender
  • OLV/Display/Programmatic – Nyckeltrender
  • OOH/DOOH/Audio – Nyckeltrender
  • Sammanfattning QA

Utforska våra andra webinar

Hur man lyckas med Digital Lead Management

Performance

Content för högpresterande kampanjer i sociala medier

Performance

Nyttja förstapartsdata till fullo i paid media

Performance

Datadriven visualisering av marknadsföringsdata: Från kaos till kontroll

Performance

Kontakt

Kontakt

Sofia Vinsa

Agency lead