Våra specialister tar avstamp i vår årliga kundrapport ”Media Trend Report 2024” och kommer under ett interaktivt panel-format att dela med sig av värdefulla insikter inför årets marknadsföringsinsatser såväl online som offline. Vi utforskar bland annat hur tekniska framsteg och policyförändringar, såsom uppsvinget av AI och skärpta dataskydd inom EU, påverkar marknadsorganisationens förutsättningar. Vi diskuterar också viktiga förändringar i konsumentbeteendet och teknikerna vi använder oss av inom områdena SEO, SEM, Paid Social, OLV, OOH och Programmatiskt.
Haka på för att ta del av det absolut senaste inom marknadsföring och upptäcka hur du kan dra nytta av avancerade verktyg för att effektivisera din marknadsföringsbudget, optimera din målgruppssegmentering samt tillämpa en mer datadriven personalisering.
Våra specialister tar avstamp i vår årliga kundrapport ”Media Trend Report 2024” och kommer under ett interaktivt panel-format att dela med sig av värdefulla insikter inför årets marknadsföringsinsatser såväl online som offline. Vi utforskar bland annat hur tekniska framsteg och policyförändringar, såsom uppsvinget av AI och skärpta dataskydd inom EU, påverkar marknadsorganisationens förutsättningar. Vi diskuterar också viktiga förändringar i konsumentbeteendet och teknikerna vi använder oss av inom områdena SEO, SEM, Paid Social, OLV, OOH och Programmatiskt.
Haka på för att ta del av det absolut senaste inom marknadsföring och upptäcka hur du kan dra nytta av avancerade verktyg för att effektivisera din marknadsföringsbudget, optimera din målgruppssegmentering samt tillämpa en mer datadriven personalisering.