Business Growth WEBINAR

Den kompletta digitala kundresan B2B: Från nykundsbearbetning till lojalisering

Den kompletta digitala kundresan B2B: Från nykundsbearbetning till lojalisering

Följ med oss ​​för en djupgående utforskning av de digitala verktygen och strategierna som kan hjälpa dig att skapa en sömlös och engagerande kundupplevelse B2B.
Anna & Sofia discussing B2B

Business Growth WEBINAR

Den kompletta digitala kundresan B2B: Från nykundsbearbetning till lojalisering

Följ med oss ​​för en djupgående utforskning av de digitala verktygen och strategierna som kan hjälpa dig att skapa en sömlös och engagerande kundupplevelse B2B.

Längd

Språk

Huvudtalare

Moderator

Agenda

  • Digitaliseringen och framtida krav på sälj- och marknadsavdelningar
  • Mognadskurvan inom kundupplevelse 2022
  • Förutsättningar: Strategi, processer, och data
  • Strategi: Hur syr vi ihop egna kanaler, betalda kanaler och sälj?
  • Processer: Hur arbetar vi tillsammans mot övergripande sälj- och marknadsplan kopplat till kundresan?
  • Data: Hur konsoliderar, mäter och utvärderar vi alla insatser för att påvisa affärsvärde?
  • Inspirerande case

Om webinaret

Fler kanaler, mer data än någonsin och digital transformation hos såväl sälj som marknad ställer desto högre krav på oss företag.

Framtidens sälj- och marknadsavdelning efterfrågar alltmer svar kring hur den digitala kundresan från prospektering, lead till kund och lojalisering ska bli så lönsam som möjligt samtidigt som kundupplevelsen ska förstärkas genom alla led.

I detta webinar fördjupar vi oss i tre huvudsakliga faktorer för att lyckas fastställa och implementera framgångsrika arbetsätt med digitala kundresor B2B. Nämligen: Strategi, processer & arbetsätt samt teknologi och data.

Varmt välkommen till detta webinar för att diskutera den kompletta digitala kundresan 2022 – hela vägen från prospektering till kundlojalitet! Webinaret är kostnadsfritt och sändningen pågår i ca 45 minuter med utrymme för Q&A.

Om webinaret

Fler kanaler, mer data än någonsin och digital transformation hos såväl sälj som marknad ställer desto högre krav på oss företag.

Framtidens sälj- och marknadsavdelning efterfrågar alltmer svar kring hur den digitala kundresan från prospektering, lead till kund och lojalisering ska bli så lönsam som möjligt samtidigt som kundupplevelsen ska förstärkas genom alla led.

I detta webinar fördjupar vi oss i tre huvudsakliga faktorer för att lyckas fastställa och implementera framgångsrika arbetsätt med digitala kundresor B2B. Nämligen: Strategi, processer & arbetsätt samt teknologi och data.

Varmt välkommen till detta webinar för att diskutera den kompletta digitala kundresan 2022 – hela vägen från prospektering till kundlojalitet! Webinaret är kostnadsfritt och sändningen pågår i ca 45 minuter med utrymme för Q&A.

Agenda

  • Digitaliseringen och framtida krav på sälj- och marknadsavdelningar
  • Mognadskurvan inom kundupplevelse 2022
  • Förutsättningar: Strategi, processer, och data
  • Strategi: Hur syr vi ihop egna kanaler, betalda kanaler och sälj?
  • Processer: Hur arbetar vi tillsammans mot övergripande sälj- och marknadsplan kopplat till kundresan?
  • Data: Hur konsoliderar, mäter och utvärderar vi alla insatser för att påvisa affärsvärde?
  • Inspirerande case

Utforska våra andra webinar

Trendspaning 2024

Performance

Hur man lyckas med Digital Lead Management

Performance

Content för högpresterande kampanjer i sociala medier

Performance

Nyttja förstapartsdata till fullo i paid media

Performance

Kontakt

Kontakt

Sofia Vinsa

Agency Lead