Medieinvesteringarna förväntas avta på ett globalt plan under 2023, i takt med att företag utmanas av den ekonomiska nedgången. Under 2022 växte de totala medieinvesteringarna med nästan åtta procent, medan prognosen för 2023 ligger på 5,3 procent (Källa: PQ Media). I en tid av oförutsägbara konsumentbeteenden och en ansträngd marknad är det alltså mer än avgörande att arbeta smartare, inte hårdare! Under detta webinar fördjupar vi oss i konsten att fatta välgrundade beslut för din digitala medieinvestering samt våra bästa råd på hur du planerar, optimerar och utvärderar för att uppnå maximal lönsamhet av din mediestrategi under vinterhalvåret 2023/24.
Webinaret är perfekt för hela marknadsorganisationen för att ta del av hur du planerar, optimerar och utvärderar din mediestrategi för att frigöra potentialen för maximal lönsamhet under vinterhalvåret 2023/24.
Webinaret är kostnadsfritt och sändningen pågår i ca 45 minuter med utrymme för Q&A. Varmt välkommen!
Medieinvesteringarna förväntas avta på ett globalt plan under 2023, i takt med att företag utmanas av den ekonomiska nedgången. Under 2022 växte de totala medieinvesteringarna med nästan åtta procent, medan prognosen för 2023 ligger på 5,3 procent (Källa: PQ Media). I en tid av oförutsägbara konsumentbeteenden och en ansträngd marknad är det alltså mer än avgörande att arbeta smartare, inte hårdare! Under detta webinar fördjupar vi oss i konsten att fatta välgrundade beslut för din digitala medieinvestering samt våra bästa råd på hur du planerar, optimerar och utvärderar för att uppnå maximal lönsamhet av din mediestrategi under vinterhalvåret 2023/24.
Webinaret är perfekt för hela marknadsorganisationen för att ta del av hur du planerar, optimerar och utvärderar din mediestrategi för att frigöra potentialen för maximal lönsamhet under vinterhalvåret 2023/24.
Webinaret är kostnadsfritt och sändningen pågår i ca 45 minuter med utrymme för Q&A. Varmt välkommen!