Välkommen till ett av våra mest populära föredrag och årets kanske viktigaste webinar för dig som söker inspiration eller insikter gällande nya digitala affärsmöjligheter inför ditt kampanjarbete 2023!
2022 markerar ett extremt händelserikt år för oss marknadsförare. TikToks videokultur har banat vägen för förändrade algoritmer på kanaler som Instagram, Meta utmanar LinkedIn med nya segmenteringsmöjligheter inom B2B, BeReel eldar på det ökade behovet om autencitet och varumärken som Nike, Coca-Cola och Samsung har redan satt sina första digitala fotspår inuti Metaverse. Trender och engagemang har minst sagt blivit den nya hårdvalutan för en marknadsförare 2022.
Så vad parkerar vi för året som har gått och vad tar vi med oss in i nästa?
Häng på när Ellen och Felicia delar med sig om ovan och mycket, mycket mer. Vi ses väl live? Webinaret är kostnadsfritt och sändningen pågår i ca 45 minuter med utrymme för Q&A.
Är du redo att sätta din prägel på 2023? Hoppas vi ses. Välkommen!
Välkommen till ett av våra mest populära föredrag och årets kanske viktigaste webinar för dig som söker inspiration eller insikter gällande nya digitala affärsmöjligheter inför ditt kampanjarbete 2023!
2022 markerar ett extremt händelserikt år för oss marknadsförare. TikToks videokultur har banat vägen för förändrade algoritmer på kanaler som Instagram, Meta utmanar LinkedIn med nya segmenteringsmöjligheter inom B2B, BeReel eldar på det ökade behovet om autencitet och varumärken som Nike, Coca-Cola och Samsung har redan satt sina första digitala fotspår inuti Metaverse. Trender och engagemang har minst sagt blivit den nya hårdvalutan för en marknadsförare 2022.
Så vad parkerar vi för året som har gått och vad tar vi med oss in i nästa?
Häng på när Ellen och Felicia delar med sig om ovan och mycket, mycket mer. Vi ses väl live? Webinaret är kostnadsfritt och sändningen pågår i ca 45 minuter med utrymme för Q&A.
Är du redo att sätta din prägel på 2023? Hoppas vi ses. Välkommen!