Vi är stolta att kunna meddela att Remotion har vunnit SWEDMA Brand Performance Award – Powered by My Telescope i kategorin Kommunikation och marknadsföring . Priset delas ut till varumärken som har lyckats generera genuint engagemang, ökad synlighet och efterfrågan – både på kort och lång sikt.
Det som gör priset extra hedrande är att det baseras helt på faktiska förändringar i allmänhetens intresse över en 24-månadersperiod, mätt med hjälp av MyTelescopes datadrivna analysverktyg. Med andra ord – det är resultaten som talar.
Att vinna just det här priset känns fantastiskt eftersom det bygger på genuin påverkan och långsiktiga resultat, inte bara kampanjintryck eller branschjuryer. Det är ett kvitto på att vårt arbete med att bygga ett starkt och relevant varumärke verkligen gör skillnad,” säger Sandra Norberg CMO på Remotion
Priset är en del av ett bredare initiativ från SWEDMA för att lyfta fram varumärken som lyckas med det som utan tvekan är den svåraste utmaningen i dagens kommunikationslandskap – att förtjäna och bibehålla människors uppmärksamhet över tid.
På Remotion vill vi rikta ett hjärtligt tack till våra kunder, partners och hela teamet som gör detta möjligt varje dag. Tillsammans skapar vi marknadsföring som inte bara sticker ut – utan verkligen gör skillnad.
Läs hela SWEDMAs intervju med Sandra här