Genom att ge värdefulla insikter om förutsättningarna som krävs för framgångsrika CRM-strategier och -initiativ, säkerställer denna omfattande Swedma-kurs att alla deltagare får en djupgående förståelse för optimerad kundinteraktion Genom teoretiska utbildningsmoment kombinerat med praktiska tillämpningar, inklusive workshops och systemdemonstrationer, kommer du lära dig om effektiva arbetssätt och processer – allt från hur driver nya kunder, till att uppnå kundlojalitet.
Du kommer att kunna delta i gruppövningar som består av personer med olika roller för att få ett brett perspektiv på hur man uppnår en optimerad kundinteraktion. Efter genomförd kurs och inlämningsuppgifter utifrån de ämnen som kommer gås igenom, får du ett diplom utfärdat av Swedma.
Denna fyra dagar långa CRM-kurs ger dig en översikt av optimala strategier och verktyg för kundinteraktion. Deltagarna kommer att utforska kundcentrerade principer, innovativa marknadsföringsinitiativ för kundförvärv, samt effektiva tekniker för att driva tillväxt och lojalitet. Kursen täcker också väsentliga tekniker och organisatoriska metoder för att effektivisera processer genom en blandning av teoretiska insikter, praktiska workshops och verkliga use cases.
Den här kursen är designad för ett brett spektrum av yrkesverksamma som vill förbättra sin expertis inom hantering av kundrelationer (CRM). Kursen passar dig som är:
Oavsett om du är ny inom CRM eller vill förfina dina befintliga kunskaper, kommer den här kursen att utrusta dig med de färdigheter och insikter som behövs för att utmärka dig i att hantera kundrelationer.
Priset för kursen beror på om du är Swedma-medlem eller inte. 21 900 för Swedma-medlemmar och 24 900 för icke-Swedma-medlemmar (+ du kommer att ha möjlighet att gå kursen ’Privacy Basic’ gratis, som normalt endast är gratis för medlemmar)